3.09.2017

VEGAN BESLENMEK KOLAYDIR



Uzun uğraşlar sonucu yaptığım tüm yemek fotoğraflarının akıbeti şu an belirsiz bir şekilde instagram yetkililerinin elinde olduğundan, özetle geçici olduğunu umduğum bir tür can sıkıntısından dolayı bu aralar 'geçiştirme' yemekler yapıyorum. Tek kişi olunca da iş epey kolaylaşıyor. 

Kabak, havuç, patates, mısır, kapya biber ve soğan az yağda sotelenir. Biraz tuz eklenerek tüketilir. 'Geçiştirme' niyetine ve sıfatına rağmen gayet lezzetli oluyor bu tarz soteler. Aynı şeyi elinizde hangi malzemeler varsa onlarla yapabilirsiniz.

Not: İnstagram hesabım yanlışlık için özür dileyen bir mesaj eşliğinde açıldı.

3 yorum:

  1. Geçen çocuklara japon yemeği yaparken ne bulduysam bol soğanla kavurmuştum noddle yanına. Yok böyle lezzet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam bir 'ne bulduysam tencereye atıp pişirme' insanı olduğumu fark ettim ben de zamanla :) Bu tarz şeyler daha bir lezzetli oluyor sanki :) Ellerinize sağlık. Ve desteğiniz için teşekkür ederim.

      Sil
    2. Bu blog sadece bana ait değil. O nedenle 'Teşekkür ederim' değil 'Teşekkür ederiz.' Sevgiler :)

      Sil